Translate

12 januari 2013

Bureau en bed voor de Magiër

Eindelijk weer eens bezig geweest, Deze meubels waren oorspronkelijk 
bestemd voor de Glencroft die nu een andere bestemming krijgt.
Als het nieuwe huis klaar is moet de Magiër er ook kunnen wonen, dus 
ben ik begonnen met het veranderen en maken van wat meubels.
Voor mij is het nog niet duidelijk in welke tijd ik alles wil situeren, in
ieder geval wel erg lang geleden. Suggesties wat dit betreft
zijn welkom.
Ik zie wel wat er verder uit mijn fantasie komt.
 
Dit was mijn eerste poging om iets "oud" te maken, hier was ik niet echt tevreden over.
Gewoon doorgegaan tot ik het resultaat wat beter vond.
 
Dit is in ieder geval beter en kan het bureau verder gevuld worden.
 
Ook een Magiër, hoe goed ook, kan niet zonder slaap en is er een
hemelbed voor hem in de maak.
 
Voor dit bed heb ik het hoofd en voeteneind van een gesloopt bed
gebruikt en daar de rest bij genutseld.
Nu nog een matras en beddengoed maken, een hemeltje drapperen
dan kan er geslapen worden.
 
Groetjes van Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten