Translate

9 januari 2013

Het begin

Na het afscheid van mijn Leids grachtenhuis ben ik begonnen aan de Glencroft.
De bouwdoos kwam ik tegen op de beurs in Wormerveer en ik was op slag verkocht, het heeft een leuke uitstraling die mij wel aantrekt.
Na wat aarzelen, doe ik het wel of niet, heb ik hem voor een klein prijsje kunnen kopen en het werd ook nog bij mij thuis gebracht.
De volgende dag de doos opengemaakt en toen dacht ik waar ben ik aan
begonnen, 14 grote platen triplex en 4 kleinere.
Eerst maar de gebruiksaanwijzing doorspitten en toen voorzichtig
begonnen de eerste gestanste delen uit de plaat te drukken.
Wat een waaibomen hout, slecht stans werk, de onderdelen passen slecht
en veel, heel veel splinters.
Na veel passen, vijlen en schuren kon er een begin gemaakt worden met
de bouw.
Een zijkant.
De voorgevel
De achterkant.
Er moet nog heel veel gebeuren om het huis bewoonbaar te maken, maar
het begin is er.
Groet van Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten