Translate

15 januari 2013

Grutterskast/wolkast

Enige tijd geleden heb ik twee workshops bij ''Het Houthoekje"  gevolgd.
Het leek mij interessant om dat eens mee te maken en kennis te maken 
met voor mij nieuwe technieken.
Het was leerzaam en gezellig om samen met anderen zoiets te doen.
Mijn eerste project was een grutterskast.
 
 
Dit vond ik een leuke kast om te maken, het was echt weer eens iets 
anders dan het geijkte.
Het zal, als wij zo ver zijn, een plaats krijgen in een nieuw project.
 
De tweede workshop was een wolkast, Willy wilde hem graag hebben 
voor een winkel en ik vond het helemaal niet erg om het te maken.



Willy heeft de kast onderhanden genomen, geschuurd en geverfd en
daarna (met eigen werk) gevuld.
 
 
Dit is het uiteindelijke resultaat, een goed gevulde kast die er mag zijn

Groetjes van Willem

2 opmerkingen:

  1. Wat is dit een prachtige kast, en zo mooi gevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. op 30-12-2010 11:53
    hmmmmmmmm zucht zo mooi

    gr.Emma


    Petra (Pooh) op 17-02-2011 23:22
    Wat is dit prachtig gemaakt zeg!
    Heel mooi hout ook.
    De handgreepjes zijn helemaal top, zijn deze van het Houthoekje, of waar zijn deze te koop.
    Ook de complimenten voor de inrichting, zo netjes, dat zie ik zo graag, als je aan miniatuur doet, dan ook precies werken.

    groetjes Petra

    corined op 15-07-2011 09:32
    het is prachtig !!!!! ongelooflijk

    BeantwoordenVerwijderen