Translate

12 januari 2013

Nieuw begin

Een hele tijd was er geen inspiratie om iets met mini te doen en waar
ik aan begon lukte gewoon niet.
Uiteindelijk, na wat pep talk weer begonnen.
In de berging stond nog een kijkbak afkomstig uit de kringloopwinkel,
toen deze op mijn werktafel stond werd het idee geboren.
In de Glencroft, ooit bedoeld als huis van de Magiër kon ik niet mijn
inrichting kwijt die ik in gedachten heb.
Nu wordt de kijkbak gepromoveerd tot Magiër huis en is het eerste
begin gemaakt.
 
  
 Vooraanzicht nu .


Binnenkant, de vloer wordt nog veranderd en verder moet er nog veel gebeuren.
 
 
Er moet natuurlijk een soort kookhoek komen waar de Magiër zijn
brouwsels kan maken en ook nog gewoon eten kan koken.
Dit zijn de losse onderdelen, links de schouw en rechts het kook-
gedeelte met een broodoven.
 
 
Zo moet het er ongeveer uit gaan zien, ik kan nu beginnen
aan de verdere afwerking.
 
Wordt natuurlijk vervolgd.
 
Groetjes van Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten