Translate

11 januari 2013

Onze werkplek

 
Willem en ik hebben ieder onze eigen werkplek, voor mij is dit een 
heerlijke plek en ik zit hier graag, het is heerlijk licht .
 
 
Natuurlijk is het handig als je alles bij de hand hebt, daarom heeft
Willem 2 bakken gemaakt waar ik alles, geordend, in kwijt kan en
hoef ik dus niet meer naar mijn spullen te zoeken.
 
 
Zoals te zien is denken de kleinkinderen er ook zo over en brengen hier 
heel wat tijd door met knutselen en ze luisteren intussen naar een 
gesproken boek.
 
 
Net als Willy ben ik vaak op mijn werkplek te vinden, fijn alles bij de hand.
Veel poppenhuisboeken en bladen om lekker in te neuzen om nieuwe ideeën
op te doen.
Het gereedschap is veilig opgeborgen in een ladenkast onder het werkblad,
in de kleine ladenkastjes zit van alles wat ik aan onderdeeltjes, houtjes enz. 
nodig heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten