Translate

11 januari 2013

Sint swap voor Robertine

Als swap partner had ik Robertine.
Na diverse vergeefse oproepen van Spinnie om te melden of zij haar pakje
ontvangen had, las ik op het poppenhuisforum dat zij het op 23 nov. 
al in huis had.
Op de een of andere manier is zij zich niet bewust dat het poppenhuisforum
en het kladblog niets met elkaar te maken hebben.
Daardoor lees ik op het PHforum hoe blij ze is enz. en daar
ben ik weer blij mee.
Na een persoonlijk berichtje aan haar vermoed ik dat ze
het niet begrijpt.
Wel wil ik even laten zien wat ik naar haar verstuurd heb.


Robertine wilde graag iets voor in een laboratorium, dus heb ik
gemaakt een rekje met voorraad potjes, deze zijn van buisjes waar 
implantaten voor de kaak in bewaard worden, er
zaten kunststof dopjes op en dat vond ik niet zo mooi, dus heb ik
zelf dopjes gedraaid.
Een perkamentrol, een mangelbak en een Bunsenbrander.
Voor het maken van de brander heb ik wat oude technieken die ik
heel lang geleden geleerd heb gebruikt.


Hier de brander en het rekje wat groter.
 
Groet van Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten