Translate

15 mei 2013

Mijn eigen werkplek in het B.C.

 
Willem had in het Business Center een ruimte gehuurd voor zijn 
poppenhuis werkplaats , maar aangezien hij bezig is met de Glencroft
wil hij een schuurtje naast dat huis gaan maken, dus heeft hij de huur
opgezegd.
 
Zo kwam de zolder vrij en nu de vraag wat ik daar mee zou doen,
daar was ik snel achter en besloot om er een hobbyruimte van te
maken en ik dan daar door in het B.C. wat eigen gemaakte spulletjes
kan gaan verkopen en tegelijkertijd de hobby kan uit oefenen en
ook mijn mandala,s aan de man/vrouw kan brengen.
Er kunnen ook diverse workshops gevolgd worden .
 
 


De werktafel, de lamp , de figuurzaag en het ijzer zaagje  door Willem
gemaakt mochten achter blijven en was voor mij een goed begin.
 
 
 De dame is direct aan de slag gegaan, want ze had er zin in.
 
 
Een blik aan de andere kant van de werkruimte.
De mappen zijn naar een WS. van Wil l. evenals de rode opberg kratjes
die ze heerlijk naast zich neer kan zetten.
 
 
De boeken verzameling is nog niet zo groot, ze zal eerst euro,s
moeten verdienen.
 
groetjes Willy

3 opmerkingen:

  1. minifantasy op 13-11-2011 13:42
    Wat een fantastische ruimte heb je ervan gemaakt Willy, heel erg mooi.
    Je zou zo door de verkleinmachine willen en er ook komen knutselen.
    Ik hou erg van mandala's en vind die van jou ook erg mooi.
    Groetjes van J.

    minidesign op 13-11-2011 13:43
    Wat LEUK Willy!
    Zoveel te zien!
    Schitterende werkhoek,prachtig gereedschap,een houtvoorraad om jaloers op te worden......
    Van Mandela's heeft ze ook kaas gegeten zo te zien.......
    Ga me gauw opgeven voor een workshop!

    Maar eerst nog even verder kijken ,daar ben je niet 1,2,3, mee klaar...
    Groetjes,Wil

    woudaswondertjes op 13-11-2011 14:00
    Wat ziet dat er gaaf uit . heel leuk.
    Groetjes, Nienke.

    truispoppenhuis op 13-11-2011 14:02
    wat zit dat er mooi en gedetailleerd uit
    groetjes trui

    keetje op 13-11-2011 14:28
    wat een schitterende werkplek heb je daar
    groetjes Kitty

    nalladris op 13-11-2011 17:22
    Wat is er weer ontzettend veel te zien om van te genieten!

    wiena op 13-11-2011 17:28
    Prachtig,vind ik het,dacht eerst dat het 1op1 was,groet Wiena.

    maisondupompier op 13-11-2011 17:40
    De zolder wordt prachtig. De werktafel is super!!
    Groetjes Sjoukje

    inemini op 13-11-2011 18:04
    Wat een ontzettend gezellige werkruimte is dit!!!!! Daar zou ik graag een workshop willen volgen ;-)
    gr. Kootje

    Clari op 13-11-2011 19:30
    Wat gaaaaaff.
    En wat een leuk onderwerp.
    Er is ook zoveel te zien.

    En echt ,..ik zou daar ook wel eens willen knutselen.
    gr, CL.

    jufpaula op 14-11-2011 09:22
    Wat ongelofelijk gedetailleerd! Ik zou, evenals de anderen, zó willen aannschuiven voor een workshop!
    Prachtig gewoon!
    Groeten van Paula

    helma58 op 14-11-2011 12:17
    Wat een levensechte zolderkamer.... ik wil wel ruilen hoor! Prachtig gemaakt!
    Groetjes helma

    minimax op 14-11-2011 14:49
    Dank jullie wel enne....... ook ik zou wel zo een ruimte in het echie willen hebben.
    groetjes willy

    Nicky op 14-11-2011 21:23
    Willy, wat heb je dit weeral prachtig gemaakt allemaal.
    goed dat ik weet dat het mini is, ik dacht eerst effe dat het echt was.
    proficiat meid.
    liefs, nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige ruimte heb je zeg! Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt gaaf uit zou ook wel zo iets willen hebben later!

    BeantwoordenVerwijderen